050 358 1425

NÄIN TOIMII DIESELBAR PAINEKIERTO­PUHDISTUS

Uusi patentoitu innovaatio dieseltankin ja
-polttoaineen puhdistukseen

LÄHTÖTILANNE

  • Dieseltankkiin kertyy ilmasta kosteutta, joka tiivistyy vedeksi lämpötilan vaihdellessa
  • Mikrobit käyttävät ravinteenaan polttoainetta, ilmaa ja vettä
  • Tankin pohjalle alkaa muodostua leväkasvustoa

SKENAARIO 1

Tankissa on avattava huoltoluukku tai mitta-anturi, jolloin puhdistus voidaan tehdä poraamatta uusia reikiä käyttäen painekiertopuhdistusta. Tämä edellyttää esteettömän pääsyn kaikkiin tankin osiin (ei loiskelevyjä).

SKENAARIO 2

Tankkiin ei ole pääsyä tai siinä on loiskelevyjä. Tällöin on suositeltavaa asentaa yksi tai useampi Dieselbar-huoltoluukku.

MIKSI DIESELBAR-HUOLTOLUUKUT?

  • Ainoa markkinoilla oleva huoltoluukku, joka voidaan asentaa tyhjentämättä ja irroittamatta tankkia
  • Mahdollistaa parhaan puhdistustuloksen
  • Helpottaa tankkien kunnon tarkastusta
  • Tankin puhdistus helppoa jatkossakin

DIESELBAR-HUOLTOLUUKKU

  • Huoltoluukkua varten tehty aukko suljetaan rst-teräsluukulla, joissa on kaksipuolinen, vuotamaton ja polttoaineita kestävä tiivistys
  • Mahdollistaa tankin ja polttoaineen tarkistuksen sekä tarvittaessa jatkossakin helpon puhdistuksen
  • Menetelmä on patentoitu ja huoltoluukku mallisuojattu

MITEN?

  • Tankin eri osiin suunnattava painepulssi saa aikaan voimakkaan paineaallon, joka irrottaa kasvuston
  • Irronnut kasvusto imetään puhdistusimulla suodattimeen ja palautetaan puhtaana tankkiin
  • Sama toistetaan jokaisen laipion välissä

MIKSI PAINEPULSSI?

Pelkkä suodattaminen eri riitä kun kasvusto on tiukasti kiinni tankin pinnassa. Kasvuston irrottaminen vaatii fyysisen ärsykkeen.